Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Jankowska Marlena
(2)
Pawełczyk Mirosław (radca prawny)
(2)
Augustyn Sławomir (1967- )
(1)
Giza Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Projektanci mody
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Moda
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Internet
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo patentowe
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prawo własności przemysłowej
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Ubiór
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 1)
Nazwy autorów na okładce i stronach 328-335.
Bibliografia, netografia na stronach 305-327. Wykaz aktów prawnych na stronach 13-26.
Dla każdego użytkownika sieci, studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, profesjonalistów.
E-mebel, e-talerz, e-bransoletka - dlaczego najnowsze osiągnięcia techniki należy przyjmować z dużą dozą ostrożności? Niniejszy, pierwszy tom Serii Prawa Designu, mody i Reklamy poświęcony został instytucji prywatności w Internecie z perspektywy technologii lokalizacyjnych, jak też technologii ubieralnych i wszczepialnych. Autorzy w błyskotliwy sposób opisują mechanizmy funkcjonowania świata cyfrowego i czyhające w nim zagrożenia dla prywatności biorąc na warsztat najnowsze dokumenty UE. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, informatycznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym krytyczna analiza tej tematyki pozwoli na odnalezienie się w wyznaniach stawianych w ich codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 360088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Prawa Designu, Mody i Reklamy ; 3)
Bibliografia, netografia na stronach 299-312.
Dla praktyków sektora mody, studentów kierunków prawniczych i artystycznych.
Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunków prawniczych i artystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 359051 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej